جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهدی یوسفی نژاد( لولی وش)
آخرین اشعار ناب مهدی یوسفی نژاد( لولی وش)
|
اصلن بنا نبود که عاشق شوم شبی
حالا که عشــــق آمده آیا معذ ّبی ؟
جز اینکه واژه واژه ی هر شعر سهم ِ توست
این بیت های ساده ندارد مخاطبی
شاید که ذائقه ات با مذاق ِ من جور است
از ذوق و شوق ِ بوسه ی پنهان لبالبی ؟
من حدس می زنم ...، که نه اقرار میکنم
از پیروان ِ گندمی و ُ ، سیب مذهبی
(( مادر همیشه ناز ِ مرا خوب می خرید
می گفت عجب بچه ی خوبی ، مودبی !
مادر بیا وُ دست از این یک پسر بکش
این بچه مبتذل شده با صحنه ی لبی ))
بانوی آسمانی ِ از گل عزیزتر
دور از تو چشم ِ هیز ِ رقیبان ِ اجنبی
هر چند چکیده ست غزل روی دفترم
اصلن بنا نبود که شاعر شوم شبی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.