جمعه ۲ آذر
مرده را نمی توان قربانی کرد ... شعری از محمد حسن پاکدامن ( حسام)
از دفتر قلم آه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۴۶ شماره ثبت ۱۴۳۸۳
بازدید : ۶۵۰ | نظرات : ۴۴
|
دفاتر شعر محمد حسن پاکدامن ( حسام)
آخرین اشعار ناب محمد حسن پاکدامن ( حسام)
|
بسم الله
**************
همیشه گفنه ام
اگر خورشید شدم
برایم ستاره باران کنید!
حتی با فروش پولک ماهیان وحشی
غارهای مسدود را عمومی کنید
آنجا که سال ها
خدایان اسطوره ای بر تخت گاه دیواره ها
با الهه های شیرین گوی
کتاب های چروکیده ی مردمان بیرون از غار را
افسانه می خواندند و خرافه
سوگند به آب
مرده را نمی توان
قربانی کرد
و گورهای زخم خورده از تیر هوس
از روی الواح نور گرفته از خورشید
هیچگاه تطهیر نمی شوند ...
انگار سنگ ها
برای قلب سنگی من
محاکمه می کنند ریگ ها را
و برارابه های خیال خود
زمین را برادر خورشید می نامند ...
دوست دارم به هنگام مرگم
اگر شعری برایم نذر می شود
برای همیشه در معبد خورشید
خاموش بماند ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.