جمعه ۲ آذر
در موزه ها باید جست ... شعری از محمد حسن پاکدامن ( حسام)
از دفتر قلم آه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ۱۱:۴۸ شماره ثبت ۱۴۳۰۲
بازدید : ۷۰۷ | نظرات : ۴۵
|
دفاتر شعر محمد حسن پاکدامن ( حسام)
آخرین اشعار ناب محمد حسن پاکدامن ( حسام)
|
بسم الله
**************
از خود
گذر می کنم
تا ذهن آشفته ی امروز
و عکس های چسبیده بر روح فردا ...
یک نفر
قلیان می کشد
این پایین
صد نفر
دودش را
تبرک می برند
آن بالا
یک نفر
پنهان می کند
حرف ها
ده نفر
پنهانش را
رسوا می کنند ...
دیگر از
ذهن آرام
در موزه ها باید
جست
طرح های شادمانی روز الست را
چیدمان آب و آتش
در نخستین پگاه ...
بادبانهای احساسم
در اقیانوس واژه ها
به بارانی می اندیشد
زیر مژگان آن خالق بی مرگ
برای دردهایی که دارم ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.