شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر محمد رضا نظری(لادون پرند)
آخرین اشعار ناب محمد رضا نظری(لادون پرند)
|
دستم به نوشتن نمیرود...
صفحه حوادث نوشت:غزل صبح دیروز خودکشی کرد...
مردم شعر نمیخوانند.مردم فقط عاشق صفحه حوادثند.
و این درد مردمی است که از روزمرگی سرشارند!
شعری در معلق نگاه های بی تفاوت تانگو میرقصد.
پول نمیدهیم که صفحه حوادث بی حادثه بماند...اما پول میدهیم که فقط
صفحه حوادث بخوانیم....هیجان دارد!
وقت نمیگذاریم که غزل درد دل کند ...سبک شود!اما وقت میگذاریم
که جسد بی جانش را ببینیم...هیجان دارد!
وقت نمیگذاریم که در مورد غزل حرف بزنیم...شاید یکی دردش را دوا کند
اما بعد از غزل روزها...هفته ها...ماه ها...در موردش پچ پچ میکنیم!
هیجان دارد!!!
دستم به نوشتن نمیرود.شعر چیز مسخره ایست .مردم شعر نمیخوانند
جای ایرج خالی که همه را به فهش بکشد!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.