پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر مسعود میناآباد مسعود م
آخرین اشعار ناب مسعود میناآباد مسعود م
|
انتــــــــظار
________
چه بلند است !!
شب و ........
قصه شیدایی من
یک شبی هم تو بمان در شب تنهایی من
رند شبگرد ، زبیداری ما بی خبـــر است
شاید این چله نشینی بنشینـــــد بر بار
خبر آرند .......
به پا خیز ، که وقت سحر است
....................
توضیحات تکمیلی
________________
بســــــــم الله الرحمن الرحیم
ربنــا
اغفر لنــا ذنوبنــا
و اسرافنــا فی امرنــا
و ثبت اقدامنــا
و انصرنــا علی القوم الکافرین
__________
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.