جمعه ۲ آذر
شکلات می خواهم شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ۰۳:۱۶ شماره ثبت ۱۴۰۰۹
بازدید : ۸۳۲ | نظرات : ۱۴۸
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
در طنین ِ عبور از زمان
دلم خالی نبود از احساس
تنها ، داغ ِ شقایق
کدر کرد ، آیینه را
فاصله های رنگ به رنگ به باختن انجامید
.
آسمان
رگبار زد ، خاطره ها را
بستر ِ - بی –
بستر ِ - تا –
واژه باران شد
.
سوخت فرصتها
به جا ماند افسوسی تلخ در گذر ِ عمر
رسیدن به باورهای دردناک ؛
توشه ای برای ورود به سرزمین ِ بی تفاوتی
و ازدحام ِ ثانیه های ِ دلمردگی
.
حال ...
به سر آمده دوره نقاهت
عزم سفر کرده ام ...
سایه های تلخ ، با ردپایی سرد
گم می شوند در سرزمین ِ گنگ ِ واماند گی
.
در وسط ِ یک اتاق
با سقفی به وسعت ِ آرامش
موسیقی ِ ملایم ، شمع ِ روشن
رقصندگی ِ ِ ضربان قلب
کمک می کند به سمفونی ِ ناقص ِ موسیقی
.
شکلات می خواهم
شکلات ِ تلخ
متفاوت تر از همیشه
تا - صبح -
زمان زیادی نمانده...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.