جمعه ۲ آذر
بهار شعری از سجاد کرد (کرد)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۱۰ شماره ثبت ۱۳۹۹۰
بازدید : ۵۱۶ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب سجاد کرد (کرد)
|
بهار
دوباره آمده فصل بهاران
تمامی دوستان خوشحال و خندان
دوباره دوستی عشق وصفارا
خداوند در دل ما کرده مهمان
دوباره باغ ها سر سبز و زیبا
به روی شاخه ها برگ فراوان
دوباره بلبلان آهنگ شادی
ز سر خوانند به روی شاخساران
دوباره آن زمین جانی گرفته
ز ضرب و شتم و بیدادزمستان
دوباره بوی عید و شادی گل
نشاط و خرمی داده به تفتان
دوباره والدینم شاد و خوشحال
زنند بوسه به روی نونهالان
دوباره اشک شوقی هم سرازیر
به روی گونه های هر مسلمان
دوباره شسته شد با اشک شادی
غبار غم ز رخسار عزیزان
الهی شاد کن دلهای غمگین
چنان چون شادکردی پیرکنعان
الهی خوشگلی و کامرانی
درین سال هدیه کن تو بهر خوبان
الهی سال نو را خرمی ده
ز بهر عاشقی چون کرد سنگان
سجاد کرد اسفند۹۰
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.