سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
    29 شوال 1445
      Tuesday 7 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

        ترانه سرائی

        شعری از

        منوچهر منوچهری (بیدل)

        از دفتر فقط بخاطر تو نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ ۱۸:۱۲ شماره ثبت ۱۳۹۹
          بازدید : ۱۰۱۴   |    نظرات : ۱۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)

        سلام عده ای از دوستان عزیزم مثل ایرج عزیز  عماد عزیزم

        که تعداد آنها به ده نفر میرسد فرمودند تراته سرائی سخت است

        چگونه میتوان ترانه سرا شد غزل سرائ از ترانه سرائی  سخت تر است به این دلیل

        که ترانه سرا باید اول موزیک بداند تا ریتم آهنک بداند تا ترانه وقتی میگوید

        بتواند زیر لب زم زمه کند اگر ساز نزنی باید خیلی در شعر قوی باشی

        تا مقصود خواننده را بدانی خواننده داستان کوچکی به شما می گوید وشما باید ترانه را بگوئی

        از این هفته مثل دوستانی که در شعر شان میگفتم  حالا من دو بیت ترانه به شما میگویم

        شما بقیه ترانه  را به سلیقه خود بگوئید

        وقتی که خوابم نمییاد عگس چشاتو میکشم.....شبا در آرزوی دیدنت حسرت خواب میکشم

        مثل گلای تشنه لب حسرت آب میکشم ...زوتر بیا بدونه تو دارو عزاب میکشم

        خواهش میکنم به وبلاک بفرستیدممنون هفته ای دو بار مینویسم

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر
        ۱ شاعر این شعر را خوانده اند

        Guest

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0