جمعه ۲ آذر
از من عبور کن... شعری از فاطمه مستوفی
از دفتر سکوت خیس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۰۸ شماره ثبت ۱۳۹۸۱
بازدید : ۱۲۴۲ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب فاطمه مستوفی
|
ای سکوتت روشنگر آفتاب
به سکوی انتظار تو
آزادنه قیام می کنم
اینجا
من؛
تمام راه ها را
با نام تو فریاد شدم
ای واضح ترین حضور تمنای من
به کنار پنجره بیا
و از من عبور کن!
و انگشت های پنج فصل مرا
با دستان بی نهایت اساطیر ات
دفن کن
و اردی بهشت قلب مرا
از تکرار حجیم نبض هایم
به قانون صادق شکیبایی ات
پیوند بزن
ای جذبه ی همانندی تاریخ
با تقارن واقعیت تو
من
آنطرف اردی بهشت را
قرینه ی مهربانی دیدم
پس؛
آزادانه در من خورشید باش
و در تمام راه ها
انگشت های پنج فصل مرا
جوانه بزن
و با دستان نامنتهای اساطیری ات
تقارن واقعیت مرا
به قرینه ی اردی بهشت ها
برسان
ای سکوتت تکرار حقیقت ام
به کنار پنجره بیا
اینجا
من
تمام راه ها را
با نام تو فریاد شدم....متولد:3/2/1392
تقدیم به کسانی که دوستشان دارم: دکتر نجمه نظری، دکتر حشمت اله سعدی، دکتر حامد نوذری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.