جمعه ۲ آذر
حراج ِ غیر قانونی شعری از سید علی شاه چراغ (غریبه)
از دفتر کشکول نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۵۵ شماره ثبت ۱۳۹۵۶
بازدید : ۱۳۵۹ | نظرات : ۵۳
|
دفاتر شعر سید علی شاه چراغ (غریبه)
آخرین اشعار ناب سید علی شاه چراغ (غریبه)
|
کاش گفته هایت برایم مهم نبود
و احساسم احساست را برنمی تابید
کاش دلم کثیر السفر و قلیل المعونة بود
و رحل اقامتش را بی منت نمی گستراند
و چندروزی سفر می رفت
کاش زباله دان توجیهم پر شده بود
تا با هرچه در توان داشتم هوار میکشیدم
و خودم را تهی میکردم
یکی گفت:
"نیکی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند"
چه خوب گفت!
گرانفروشی بداست یا ارزانفروشی و حراج؟
نمیدانم
اما اگر مرا به جرم حراج غیر قانونی محاکمه ام کنند حق دارند
چه بی بها بخشیدم ...
91.7.21
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.