پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
جهان پرتو ز ابروی تودارد
ثریا تاب گیسوی تودارد
زعیم دلبران بر خاك كویت
تمنا بوسه از روی تو دارد
برجمال بی مثال محمد صلوات
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبااااا