شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مریم رئیسی اردلی
آخرین اشعار ناب مریم رئیسی اردلی
|
نه
اینگونه نمیشود
قصد جانت را کرده ام...
تمام خوشبختی ها
مرا می بینند ، راهشان را کج میکنند...
اسلحه میکشم
پشت قلبم سنگر می گیرند
میدانند، تا تو انجایی
شلیک نخواهم کرد...
...........................1392/3/21
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.