جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب رحیم محمدجانی
|
*****
خاطره تلخ زلال
*****
گفته ای بامن بمان
مانده ام تاپای جان ای مهربان
درگوش جانم خوانده ای ازغوغای عشق
خوانده ای ازانحصار لامکان
ای به رنگ آسمان
*********
اینک رهایم کرده ای
بارنج ومحنت آشنایم کرده ای
هرشب به کابوسم فرو میریزداین رویای عشق
ازبندچشمانت رهایم کرده ای
بی تکیه گاهم کرده ای
*********
من ماندم ویک خاطره
یک عمربی حاصل کنارپنجره
دیگرنمی آیدبه قلب سنگی ام آوای عشق
بابغض هایی سخت دراین حنجره
من ماندم ویک خاطره...
********
رحیم محمدجانی24خردادماه 92
..............................................
.................................................
.....................................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.