پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
آخرین اشعار ناب امیر علی مطلوبی (سخن سنج تبریزی)
|
_______ ناز مشرق _____
اینک آبــم، خاک صحـــرایت کجاست؟
تشــنه ام بر خاک و دریایت کجاست؟
روز رفــتن گـــــر رســـد پیــــدا شـــوی
ای نـهـان،دریــــایِ پیـــدایت کجاست؟
از عطــش لب های دریــا خشک شـد
کــو مسیحا،نیست لبهایت،کجاست؟
بس سُـخن ســنجی نمودم،سوختم
وقتِ رفـتن شد، بگـو جایت کجاست؟
نــاز کـم کـن مهـــربان،در سـجــده ام
گفته بودی: اَسـتـَجـِب،آیـت کجاست؟
کاش امــــروز آن جوابت ســــر رسد!؟
ای بقا در عشـق ،فـــردایت کجاست؟
شب به حالم شبنمی خواهد گریست
برگِ در تســلیم ِ گلــــهایت کجاست؟
ای امیــــــــر، از عشقــــها آهسته گو
نـــاز مـشــرق،نور ِ دل ،نـایت کجاست؟
________________________
مطلوبی(سخن سنج تبــــریزی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.