جمعه ۲۵ آبان
برای ابری چشمم جرقه لازم نیست شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۵۰ شماره ثبت ۱۳۷۸۲
بازدید : ۸۵۵ | نظرات : ۵۱
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
دلم گرفته فقط یک بهانه میخواهم
برای دفتر عشقم ترانه میخواهم
بیا و اسم قشنگت به ساحلم بنویس
برای ساحل اشکم نشانه میخواهم
همیشه دست تو بودست عجز دستانم
بیا که دست تو را عاجزانه می خواهم
نشان خانه من در غبارها گم شد
فروغ چشم تو در صحن خانه می خواهم
نگو که سهم دلم نیست یک زمان شادی
نگاه گرم تو دراین زمانه می خواهم
نفس به غیر هوای تو زجر اجباریست
بیا که یک نفس عاشقانه میخواهم
برای ابری چشمم جرقه لازم نیست
دلم گرفته فقط یک بهانه میخواهم
=====
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.