شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر بهاره نوروزی سده
آخرین اشعار ناب بهاره نوروزی سده
|
سلام و باعرض معذرت از تمام دوستان شعر ناب که همیشه به من لطف می کنند و من نشده جبران کنم
این شعر سروده چند وقت پیش بود که با توجه به نظر دوستان تغیراتی انجام شد
...............................
گم می شوم
زیر صندلی داغ پیکان و
وسر از شیراز در می آورم
دنبال خون ونان
-من کودکی هفت ساله ام-
با دست هایی کوچک
دنیایی کوچک
و عروسکی که تنها یادگار کودکی ام بود
-من کودکی هفت ساله ام-
درست
دست در دست مادر
در بازار وکلیل
دنبال حکایت شگفت تسبیح و انگشتر
افسون فقر ونداری
با شیطنت های کودکانه
و ذکر های مادرم
یا ارحم الراحمین
- این جای شعر باز هم کودکی هفت ساله ام-
قرار هم نبود که در این شعر اتفاق شاعرانه ای بیفتد
وشیراز سر از آبادان دربیاورد
اما
سطر آخر این شعر
دست های کودکانه دختری ست
که رگ به رگ خون دادند
تا نان سرسفره تکه شود
-حالا دیگرکودکی هفت ساله نیستم-
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.