جمعه ۲ آذر
~~~~ اعتدال ~~~~ شعری از شیلا چابلی
از دفتر برگ زرد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۴۶ شماره ثبت ۱۳۷۳۳
بازدید : ۹۲۶ | نظرات : ۷۵
|
آخرین اشعار ناب شیلا چابلی
|
حس همیشه خواستنت ؛
سرابی ست مشتعل از خیالی مشوش
که با اشتیاق ،کویر را هم از تپش میترال
مشعر می سازد!
مسحور کدام میثاقی که میترا هم
بی مشعل ، به میقات می رود ؟!...
××××××
با سپاس از همراهی تان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.