جمعه ۲ آذر
مادر شعری از منیژه ضیغمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۱۵ شماره ثبت ۱۳۷۱۹
بازدید : ۱۰۷۵ | نظرات : ۶۱
|
آخرین اشعار ناب منیژه ضیغمی
|
بالا بلند ِ
خمیده قد ...
گیسو کمند ِ
سپید موی ...
شاهراه بهشت است
هر چین صورتت ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.