جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر امیر محمدی ارکانی (صادق)
آخرین اشعار ناب امیر محمدی ارکانی (صادق)
|
زائر رضا باشی
نباشی !
به سلامی مقبول است
گر به دل
عبدالرضا باشی ...
****
همه نقاشیم !
هر چه در دنیاست نقاشی است
خنده هایمان هَم ،هَم ... !
****
من نَه آن َم
گر گویندم سر به هوا ،
دل ببندم
خُورم فریب بوسهِ ستاره ها !
آسمانم سیاهی چشمانت
یاد باد
تبسم ماه و خاطره ها ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.