شنبه ۳ آذر
بگذارایستاده بمیرم شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۴۹ شماره ثبت ۱۳۵۳۴
بازدید : ۶۵۳ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
شعری از:خالدبایزیدی(دلیر)
به مردم ایران که بااینهمه فشارهای
جهانی به کوری بیگانگان همچنان
پایدارومقاوم ایستاده اند.
«بگذارایستاده بمیرم»
ای وطن
بگذارهمانندشمع
ایستاده بمیرم
وازانتهای آتش
عشق رابرایت
معناکنم
بگذاردرتاریک ترین شب ها
ازشمع
چگونه سوختن
جان باختن
وزیستن رابیاموزم
وسپس آموخته هایم را
برای کودکان گهواره
هجی کنم
ای وطن
بگذارازشمع
مقاوم ترین سرودرا
برایت بخوانم
وآنگاه مسیح وار
صلیب خون آلودم را
به دوش بکشم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.