جمعه ۲ آذر
رجعت جاودانه شعری از رضا جوکار
از دفتر مهر واژه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۵۳ شماره ثبت ۱۳۴۷۳
بازدید : ۸۵۸ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب رضا جوکار
|
عشق
همچو شمعی ایستاده در گذرگاه باد
آه!
اگر عشق بمیرد
ساقه نیلوفری رویا خواهد شکست!
و من
از رجعت جاودانه باز خواهم ماند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.