سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 24 آبان 1403
  • روز كتاب و كتاب‌خواني
  • روز بزرگداشت آيت الله علامه سيد محمدحسين طباطبايي، 1360 هـ ش
13 جمادى الأولى 1446
  • شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها، 11 هـ ق، به روايتي
Thursday 14 Nov 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    پنجشنبه ۲۴ آبان

    چشمان تو

    شعری از

    اهورا سواری پور مسیحا

    از دفتر آوار مسیحا نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ ۲ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۷۱۸
      بازدید : ۱۵   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر اهورا سواری پور مسیحا
    آخرین اشعار ناب اهورا سواری پور مسیحا

    چشمان تو ایستگاه زمان است
    در امان ایک نگاهش، لحظه ای مکث!
    بعد از آن ، جنگ جهان است
     
    باز این چه شورش است که در قلب آدم است؟
    باز این چه نگاه؟ و چه درنگ؟ و چه ماتم است؟
     
    لحظه ای، در یک نگاه ، یک نفس،یک تپش، غرق در تفسیر بود
    بعد از آن لحظه تمامم در نگاهت گیر بود
     
    لحظه ای بر پشت پلکم حک شد و چشمی که بست
    بعد از آن لحظه، همان بود، که هست!
     
    بعد از آن لحظه با دوچشمت خو گرفتم
    من نگاهی سرگشته بودم، با دوچشمت سو گرفتم
     
    در وصف نگاهت ، شعر ها خوانم هنوز 
    من در آن لحظه ی ناب، جا میمانم هنوز!
     
    بعد از آن لحظه تو رسوای جهانم کردی
    در دمی که دگر بر نیامد، قصد جانم کردی
     
    تو مرا زمزمه ی، وای به حال دگرانم کردی؛
    و به هر لحظه به چشمان رقیبی نگرانم کردی
     
    با همان شرم نگاهی که نشانم کردی ،
    بال پروانه شدی! پیله به جانم کردی
     
    تو که تکفیر مرا بانگ اذانم کردی!
    من چنین بودم از اول؟! یا تو چنانم کردی
     
     
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    محمد باقر انصاری دزفولی
    دیروز
    باعرض ارادت
    قلمتان همیشه جاودان بادا
    همیشه سربلند وبرقرار باشید
    هزاران درود
    خندانک خندانک خندانک
    ساسان نجفی(سراب)
    ۱۲ ساعت پیش
    درود بر شما..
    زیبااااست..
    خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    ۸ ساعت پیش
    درود تان باد گرامی
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    3