جمعه ۲ آذر
یکی را میشناسم شعری از محمدرضا پورآقابالا
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ ۱۲ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۶۹۱
بازدید : ۲۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر محمدرضا پورآقابالا
آخرین اشعار ناب محمدرضا پورآقابالا
|
یکی را میشناسم؛
از نعمت آسمانی
از بال و پر پرنده
و ترانه
در بارش اشکهای شوق بر زمین
آری …
کسی را میشناسم که عشق آفریده است!
مثل کف دستم!
زیر پوستم میخوابد
با مویرگ زمان میرقصد
و جهان جلوه اش
ما نگاه ! ما تماشا !
باش همیشه : همیشه باش
کاش خود را گم نکنم دوباره
که همچون مرگ به آغوش بکشم
صد حیات نو زاده شود
با همین تن نحیفم
آری ، خیلی خوب می شناسیم
طوری که خود نمی شناسی ...
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم | |
|
خیلی ممنونم از لطف و عنایت شما بزرگوار | |
|
درود و سپاس | |
|
لطف و عنایت شماست آقای عبداله پور | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.