سه شنبه ۱۵ آبان
حضرت جان آمده شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دیروز شماره ثبت ۱۳۳۵۶۵
بازدید : ۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
حضرت جان آمده
برخیز اِی تن !
حضرت جان آمده
مُردگی بس کن !
صبر به جان آمده
ببیین باران آمده
حبه حبه ،
انگورهای ناب و زیبا ،
به تاکستان آمده
اُمّی بود این جان معلوم الهویه
با نگاه آسمانی با سواد شد
حالا آن خوب ، آیه آیه خوان آمده
درکنارش دودی برپاست
چه عطر خوبی دارد دود آن
ز سوی جبرئیل انگار،
اسپند دان آمده
اسفند نیست اکنون
فروردینی ست ،
ماندگار
همراه با ، دینی ماندگار
پرورده آنرا و دیگر قامتش ،
درمیان اینهمه قطره های بارانِ پُرایمان ،
ز بهرِ سان آمده
سان می بیند یکریز از فتح و،
دلنشینِ خلق آن یارِ دلنشین اش
نام دیگرش شده : یاور مظلوم
چتر را بنداز و بیا کنار یارانِ سلام
حس کن این طراوتش را
بَه بَه ،
بی نظیر باران آمده
بهمن بیدقی 1403/3/15
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار با سپاس بی پایان از لطف بیکرانتان از بداهه ی زیبایتان هم سپاسگزارم شاد باشید
| |
|
با سلام و عرض احترام آقای اکرمی بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان مؤفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبی پایان
بر شما
شاعروادیب گرامی
بداهه ای تقدیم استاد
چه بگویم که همه شعر و
غزل باشی و شور
شعرناب هم به حضورت
چو گلستان شده است