چهارشنبه ۱۶ آبان
عطر چای شعری از یاسر قادری
از دفتر ماه عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ ۳ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۵۵۲
بازدید : ۵۳ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
شاعر تویی
که هر طلوع
با مژه بر هم زدنت
شعر های تازه می سرایی
همواره فکر میکنم
تمام دلیل زندگی من
فقط
یکچیز است
اینکه هر صبح
چشم باز کنم
و عطر چای
از دستهای تو
به استکانم سر ریز شود
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد استکی | |
|
درودها شاهزاده خانم | |
|
درودها جناب آزاد بخت عزیز ممنون | |
|
درودتان بانو به مهر خوانده اید | |
|
درود استاد انصاری ممنون | |
|
درود بانو عادلی شاعر گرانقدر | |
|
درود بر استاد عزیزم جناب عبداله پور | |
|
درود بیکران استاد انصاری سپاسگذار حضور سبزتان هستم | |
|
درود بیکران جناب مدهوش عزیز و گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیباست