يکشنبه ۴ آذر
شعر تر شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۳۳۲۱۸
بازدید : ۲۲ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
شانه بهشانه می شوند
واژه ها با هم
در پیچ و تاب موهایت
کلمه به کلمه
در سطر سطر نگاهت
شعرم تورا جستجو می کند
ای شعر تر
نفس نفس نفست را
زندگی می کنم
و بودن را از بودنت میجویم
با تمام دیوانگیم
در تو محو می شوم
ای سر آغاز
جنون در تو معنا می شود
لیلای لیلا
شانه هایم را به شانه هایت مماس کن
سرمستیم را به تماشا بنشین
کنجی از آن دل دریایی را
حواله کن بر قطره قطره وجودم
با موج انگشتانت
در لابه لای موهایم
طوفانی از خواهش و تمنا را بنگر
به تماشای دیوانگیم بنشین
ای هجوم هواس پرتی هایم
ورودت مبارک بر تمام رفته ام
شانه کن ....شانه
نشانه ابدیت را
در تو یافته ام
پس ای
حضرت دلخواه.....
شانه به شانه ام بمان
بمان و بمان و بمان
تا من هم بو کنم این زندگانی را
#حسینگودرزی"تشنه"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیباست
مثل همیشه