پنجشنبه ۱ آذر
|
آخرین اشعار ناب علیرضا صانعی
|
آدما تا یه گرفتاری دارن
تازه یادشون میاد دعا کنن
وقتی راهی نباشه خلاص بشن
حاضرن خداشونو صدا کنن!
مشکلِ آدما وقتی حل میشه
دوباره میرن تو بحرِ زندگی
یادشون میره که یادی بکنن
از همون خدا یه جور بگینگی!
خدا بنده هاشو خیلی دوس داره
حیف که اینو ما هنوز نمیدونیم
اینکه صبرمون تو زندگی کمه
ما به اندازه ی اون نمیتونیم
ما میخوایم که همهچی دُرُس بشه
یه زمانی که به مشکل میخوریم
خدا میدونه اگه دُرُس بشه
ما از این زندگیمون دل میبُریم!
خدا بنده هاشو خیلی دوس داره
حیف که اینو ما هنوز نمیدونیم
اینکه صبرمون تو زندگی کمه
ما به اندازه ی اون نمیتونیم
علیرضا صانعی ✍️
مهرماه ۱۴۰۳ 🍁
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و احترام خدمت شما خانم...
بله درست می فرمایید. خدا هیچ کسی رو به حال خودش رها نکنه که باعث نشه آدما هر موقع کارشون گیر میکنه سراغ خدا برن...
خیلی ممنونم از لطف و مرحمت حضرتعالی
سپاسگزارم🌹🌹 | |
|
عرض سلام و احترام خدمت شما جناب رحیمی بزرگوار نقد بسیار خوبی بود و خیلی خیلی ممنونم از لطفی که نسبت به بنده داشتید.
کتاب شعرای خیلی زیادی خوندم و همچنان دارم میخونم
انقدر مینویسم که موندگار بشم...
بله به تازگی یعنی ۳ ماهه وارد ترانه شدم پس از ۵ سال شعر نوشتن ولی احساس میکنم ترانه چیزیه که منو به موفقیت هایی ک میخوام میرسونه و هر روز برای نوشتن و یاد گرفتن تلاش می کنم. سعی می کنم که بهترینِ خودم باشم!
تمام نقد های شما دقیق و به جا بودند. بازم ممنونم از لطفتون🌹🌹 | |
|
سپاس بی کران از الطاف گرانقدر شما جناب انصاری عزیز🌹🙏 | |
|
درود بر شما
متشکرم ازتون
خوشحالم که این ترانه باب میل شما بود.🌹🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
این یادها، وسیلههایی برای رسیدن به هدفند که صنار و ده شاهی نمیارزن ولی با تمام این حرفها...
لطف خدا بیشتر از جرم ماست
نکته سربسته چه (دانی)گویی، خموش...🤐
در هرحال... ترانهایست زیبا با محتوایی ارزشمند که گاهی از ریتم دراومده بود...
درود بر شما ترانهسرای جوان
صبح نزدیک به ظهر شعریتون بخیر