پنجشنبه ۱ آذر
تو رو وقتی که میبینم شعری از علیرضا صانعی
از دفتر ردپای سایه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ۲۲:۵۱ شماره ثبت ۱۳۲۹۷۵
بازدید : ۵۴ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب علیرضا صانعی
|
تو رو وقتی که میبینم
هنوزم مثلِ اون سابق
برام اِنقدر جذابی
که معشوقی و من عاشق!
تو رو وقتی که میبینم
به یادِ بچگیهامون
منوتو عینِ هم هستیم
دوتا دیوونه و مجنون!
نرفتی هرگز از یادم
هنوزم عاشقت هستم
هنوزم مثلِ اون روزا
به تو حساس و وابستم
اگه این عاشقی خوبه
من از این عشق، بیمارم
اگه دلتنگتم هر روز
بدون خیلی دوسِت دارم!
تو رو وقتی که میبینم
هنوزم مثلِ اون سابق
برام اِنقدر جذابی
که معشوقی و من عاشق!
علیرضا صانعی ✍️
تابستان ۱۴۰۳
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه ای زیباست