يکشنبه ۴ آذر
راز شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ ۰۱:۰۵ شماره ثبت ۱۳۲۸۵۲
بازدید : ۱۸ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
( راز من شو نگهت میدارم)
به دلم
در جانم
در تمام و همه ام
چه کسی بهتر از این دل
که نگهدار تو و راز نگاهت باشد
راز جان...؟! راز تویی ؟ یا نگهت؟ یا هر دو !
یا دل رفته من؟
راز تو هر چه که باشد
دل و جان و همه ام
تا همیشه آن را
نزد خود محفوظش می دارند
تو فقط راز بمان
و فقط با نگهت
گاه و بیگاه که نه ، دائم ودائم
بر من و این دل و این جان
که شده راز نگهدار تو راز
زل بزن،خیر بمان
که چنین راز مگویی به جهان
نیست ....پیدا نشود
جان دل....
راز .....جهان.....
جانجهان....
تو فقط باش و بمان
راز من باش
نگه داری تو با دل و جان
راز من شو نگهت میدارم
راز من شو نگهت میدارم
راز من شو نگهت میدارم
#حسین گودرزی"تشنه"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آهنگ
مثل همیشه