يکشنبه ۴ آذر
مادر شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ ۰۹:۳۳ شماره ثبت ۱۳۲۷۴۴
بازدید : ۷۰ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
مادر ای جان دلم
ای بهشت جاوید
نفسم با نفست خورده گره
تونباشی
نفسم، می گیرد
روح بودن به وجودم تویی ای پاکترین
زندگی با تو خوش است
معنی خوش بودن
با تو معنا دارد
دل خوشی یعنی تو
تو که جان دلی و جان جهان
واژه مهر، محبت، ایثار
وام دار تو و مدیون تواند
ای وجودم زوجودت
همه ام....
ای تمام دل وجان
بوسه بر چشم و به دستان و به پایت بزنم
تو چه والا گوهری هستی جان
که ازل بخش جَلی
خالق عشق، خدای عاشق
بهترین جایگه هستی را
که بهشتش نامند
به کف پای تو جایش داده
جان جان....
جان جهان...
از چه اینگونه نشسته به سرت
برف پیری گل بی همتایم
یه نگاه تو برابر به تمام هستی
جمع خوبی و محبت
جانا......
تا ابد باش که جان
با توجان باشد وجان می گیرد
ای همه هستی من
شور و سر مستی من
توفقط باش وبمان
شاه بیت غزل زندگیم
مادر ای جان جهان
سایه مهر تو جاوید
خدای احساس....
عشق ناب ازلی....
در همه جا، همه حال، همه وقت
دل تورا می طلبد
جان تورا می خواهد
بهتومی اندیشم
و به آواز بلند
با تمام جانم
ساده بی آلایش
به تومی گویم جان
با تمام جانم
دوستت می دارم
دوستت می دارم
دوستت می دارم
#حسینگودرزی"تشنه"
۱۳۹۷/۰۹/۲۳
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.