يکشنبه ۴ آذر
مبتلا شعری از علیرضا صانعی
از دفتر ردپای سایه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ ۲۱:۲۰ شماره ثبت ۱۳۲۷۱۴
بازدید : ۱۵۱ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب علیرضا صانعی
|
خدا کند به گناهی که مبتلا نشوی
اسیرِ گفتنِ توهین و ناسزا نشوی
میانِ خنده و شادی و عیش و سرمستی
خدا کند که دچارِ قضا بلا نشوی
مسیر زندگیات را اگر که گم کردی
خدا کند ز مسیرِ خدا جدا نشوی
در این زمانه که شغلِ همه شده شهرت
خدا کند که تو مشهورِ سینما نشوی!
اگر که مثلِ فقیری به هرکه رو زده ای
خدا کند که تو محتاجِ بنده ها نشوی
به جای سازش و کوتاهیِ تو با مردم
خدا کند که تو درگیرِ خونبها نشوی
نمانده حرفِ دگر در دلم که می دانی
خدا کند که به حالِ خودت رها نشوی
علیرضا صانعی ✍️
۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ساعت ۳:۲۵
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و احترام خدمت شما سرکار خانم حسین زاده
خیلی متشکرم ازتون🌹
باعث خرسندیه که این اثر رو دوست داشتید!
التماس دعا | |
|
عرض ادب و احترام خدمت شما جناب صادقی عزیز متشکرم از لطف شما بزرگوار🌹🙏 | |
|
عرض ادب و احترام خدمت شما جناب طاهری عزیز خیلی ممنونم ازتون! نظر لطف شماست🙏 | |
|
عرض ادب و احترام خدمت شما جناب انصاریان خیلی متشکرم ازتون🙏🌹 | |
|
عرض ادب و احترام خدمت شما جناب ایوری متشکرم نظر لطف شماست. مانا باشید🌹🌹 | |
|
درود بر شما جناب افشاری نظر شما درسته اما وزن شعر با این کار به هم می خورد. متشکرم از توجه شما🌹🌹 | |
|
درود بر شما جناب انصاری بسیار سپاسگزارم از لطف بی دریغ شما🌹🌹 | |
|
عرض ادب و احترام خدمت شما جناب عبدالله پور متشکرم نظر لطف شماست! | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
به سایت شعرناب خوش آمدید
چه دعای منظوم قشنگی مرحبا زنده باشید
دعاهایتان مستجاب
الهی آمین