سه شنبه ۱۵ آبان
نگاهی تازهتر شعری از امید کیانی (امید)
از دفتر غزل امید نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ ۲۱:۳۲ شماره ثبت ۱۳۲۵۶۷
بازدید : ۸۱ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر امید کیانی (امید)
آخرین اشعار ناب امید کیانی (امید)
|
میتوان با همنشینی هم کمی پرواز کرد
عاشقی را با نگاهی تازهتر آغاز کرد
این همه باران زده از اول خلقت به دشت
چندسالی را لب تشنه توان اغماض! کرد
میشود مانند گنجشکی کنارِ پنجره
چشمهای را روی چشمی بینهایت باز کرد
با نگه نَه با کمی تغییر قُطرِ قرنیه
میتوان و میشود احساس را ابراز کرد
مطمئن هستم که باران زد شبی بر جانِ دشت
هر چه روییده گلی در مرکبش سرباز کرد
از درختان سربه زیری مانده در امثال ما
بیدِ مجنون را فقط عشقی چنان ممتاز کرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.