شنبه ۳ آذر
آخرین نشانی شعری از محمد سنایی راد
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ ۱۳:۵۱ شماره ثبت ۱۳۲۵۶۰
بازدید : ۷۸ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب محمد سنایی راد
|
پاییز...
آخرین نشانی از تو بود.
آنجا، که در برگریزان کوچه خیابان های رنگ و رو باخته ی شهر،..
محو شدی.
در سنگینیه متراکم، از واژه های انباشته،
بر برگ های از شماره افتاده ی دفتر شعرم،
وا مانده بر ایوان خاطرات،
جان سپرده، بر دستان باد،
که دیوانه وار،
ورق می خورد،..
به دنبال باقیمانده ای از تو!!!..
باید؛ ...
برای باران،
مقدمه چینی کرد.
سفره ای از جنس غروب،
پهنه ای از دشت،
و یک چتر،...
به اندازه پاییز...
اینجا، بغض آسمان سنگین است...
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی هم عالی 👍 حتما سعی میکنم. ممنونم🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
زیبا سرودید و گسترده اندیش
ولی کلمه ی پاییز را زیاد تکرار نمودید
سلامت و دلشاد باشید