يکشنبه ۴ آذر
لبا لب شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۳ ۲۱:۵۸ شماره ثبت ۱۳۲۲۲۰
بازدید : ۵۶ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
لبا لب میشوم از تو
به سمت خواهش و تسلیم
مَلس لبهای تو
ای شربت شیرین خوش گفتار
لبانم در تمنای نیاز و خواهش دائم
هَوس دارند و در خواب و خیال تو
بَسان یک زن زائو
ویارِ بوسه ها دارند
دلممشتاق و جانم بیقرار تو
مرا آغاز می باشی
لبالب از تو می باشم
هوای بوسه
آغوش و بغل دائم
به بسیاری بسیار و فراوان در تمامم می زند شعله
من آن آتشفشان شعله ور در خَلسه خواهش برای تو
ز ناز مست چشمان شرابینت
دلم یک شُربِ بی مقدار و طعم ماندن بی حَد
به تنگ پُر فشار داغ آغوشت
خدای جذبه ای جذاب جان بخشم
تو اوجی .....
معنی لذت فقط با تو به جانم می شود معنا
من آن مجنون مجنونم
که حتی قیس هم وامانده از این حد مجنونی
الا لیلای جاااان......
دانم کهمیدانی
تو آغازی و اِتمامی برای عشق
تمنای تمام من....
تویی ای ناتمام ...
آرامش...
ای اَمن و اَمانجان
بغل واکن
مرا در بازوانت تا همیشه
حبس دائم کن
بهشت باز آغوشت
به عشق و عاشقیمعنا
بیا معنای جانم باش
که لیلای بهناز چشم تو جانا
فقط آید برای این دل مجنون
جهانجان...
به جان و جان
تورا جانانه از جان و تمامم دوستت دارم
تورا جانانه از جان وتمامم دوستت دارم
تورا جانانه از جان و تمامم دوستت دارم
#حسین گودرزی"تشنه"
|
نقدها و نظرات
|
درودها دوست اندیشمند و فرهیخته سپاس از بدل محبت شما زیبایی در نگاه شماست به مهر خواندید بهترین حال دل نصیب دل مهربانت خاکممممم و هیچ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
خوش آهنگ