پنجشنبه ۱ آذر
نسل امروز شعری از خدیجه سعیدی
از دفتر سراب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۳ ۰۷:۵۶ شماره ثبت ۱۳۲۱۲۶
بازدید : ۱۱۳ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب خدیجه سعیدی
|
مادرم می گوید
در جهانی که در آن
فکر شب مانده ی ما
لا به لای ورقی جامانده
فکر فردا کردن
شُبهه ای سنگین است
صبح که از پا اُفتاد
وارثش شب می شد
مادرم می گوید
نسل دیروز
اگر تافته ی غم می شد
در میان صد غم
فهم و منطق
سفره ای رنگین بود
ارث کج فهمیِ این نسل انگار
یک قلم بی دردیست
مادرم می گوید
عُقده ی کم صبریست
نسل امروز
اگر وارث یک تنهاییست
یادگاریست که ته
مانده ی یک
واقعه ی غمگین است..
|
|
نقدها و نظرات
|
اربعین حسینی را همچنین به شماجناب استکی بزرگوار و همه ی دوستان تسلیت عرض میکنم | |
|
ممنون خانم عادلی خواهر عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
السلام علیک یا اباعبدالله…
اربعین حسینی تسلیت…
التماس دعا