سه شنبه ۶ آذر
حسرت اربعین شعری از مهدی رستگاری
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۳ ۰۰:۱۵ شماره ثبت ۱۳۲۱۲۴
بازدید : ۶۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
#غزل-شماره ۶۳۰
بسم رب الشهداء و الصدیقین
حسرت اربعین
باز اربعین رسیده و من غرق مشکلم
داغت حسین (ع) خوب نشسته است بر دلم
پرواز می کند دل من سوی تو ولی
در باتلاق مشغله ها پای در گِلم
هر سال قصد می کنم اما نمی شود
جز حسرت زیارت از این قصد حاصلم
ارباب من مرا بطلب سوی خویش تا
برخیزم از تسلسل این دور باطلم
ای ناخدای کشتی روحم نکن پسند
افتاده و شکسته به گِل های ساحلم
از پوچی زمانه رهایم کن و به لطف
من را ببر ورای تمام مسائلم
مهدی نشد زیارت او قسمتم ولی
صد شکر من به معجزه عشق قائلم
پرواز می کنم به سوی کربلا به شوق
در آسمان شعر که شهباز قابلم
غبار دستگاه حسینی- #مهدی_رستگاری
بیست و یکم مرداد سال ۱۴۰۳ خورشیدی
سی ام صفر سال ۱۴۴۶ ه. ق.
دفتر شعر شیدایی
۱۱۱۶
|
نقدها و نظرات
|
سلام و تحیات حسینی. عرض تسلیت متقابل دارم صلی الله علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک | |
|
🌷اَللّهُمَّ صَلِّعَلیمُحَمَّدِِوَآلِمُحَمَّدِِوَعَجِّلفَرَجَهُم🌷
| |
|
سلام و تحیات حسیمی. سپاسگزارم صلی الله علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک | |
|
صلی الله علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک | |
|
سلام و تحیات حسینی. لطف دارید صلی الله علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک | |
|
سلام و تحیات حسینی. محتاج دعای خوبان هستم و عرض تسلیت متقابل دارم صلی الله علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک | |
|
سلام و تحیات حسینی. سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
السلام علیک یا اباعبدالله…
اربعین حسینی تسلیت…
التماس دعا