سه شنبه ۶ آذر
جانان شعری از یاسر قادری
از دفتر امتداد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ۱۸:۱۱ شماره ثبت ۱۳۲۰۹۴
بازدید : ۱۰۶ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
امشب به پایت ای مه ام،بشکسته جام و ساغرم
از عشق می رقصم رها، گر چه به خون شد پیکرم
قربانی ام در عشق تو،بر من گذر کن ای صنم
محو تماشا می شوم ،با چشم دل نه این سرم
هر کس که از عشق خودش،یک یادگاری می برد
من بینوا هستم که نه ،سر مانده و نه سنگرم
امشب به شوق روی تو، باز آمدم در کوی تو
مهمان نوازی گر کنی،یک ساعتی بنشین برم
پیوند خورده این دلم،با روح تو جانان من
امشب بیا در خواب من،منت گذاری بر سرم
افتان و خیزان می روم ،از خود ندارم اختیار
مست دو چشم آهویت ، آسان بگیر ای دلبرم
چون قبله ام درسوی تو ، تکبیر گویم اسم تو
کافر شدم بر دین تو، حالا بسوزان منبرم
پیراهن احرام را ،بر تن کنم ،زائر شوم
هر دم طوافت می کنم ،سجاده باز در بسترم
پلکی اگر بر هم زنم ،آشوب در دل می شود
از پیش چشمم می روی ،بازآ ببین، چشم ترم
عاشق ندارد تحفه ای، جز جان رنجورش ولی
"یاسر" گذارد پیش تو ،جز این نشاید دیگرم
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها جناب استکی عزیز سپاسگذارم | |
|
درودها جناب رجبی زنده باشید به مهر | |
|
درودها محمد جان عزیز دل و زیبا سخن خیلی ممنون از نکته خوبی که مطرح کردین به دیده منت عزیز دل | |
|
درودها بانو به مهر خوانده اید بانو | |
|
درودها جناب نجفی عزیز نوش احساستان برادر | |
|
درودها جناب مهدی پور بزرگوار به مهر خوانده اید برقرار باشید برادر | |
|
درودها بانو سپاسگذارم تقدیم نگاه پر مهرتان بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه عارفانه
مناجاتی بسیار زیبا