سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 4 آذر 1403
    23 جمادى الأولى 1446
      Sunday 24 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۴ آذر

        قلم

        شعری از

        قاسم پیرنظر سلیم

        از دفتر سری به هم زنیم نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ۱۸:۲۸ شماره ثبت ۱۳۲۰۲۶
          بازدید : ۵۰   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        قلم..؟
        روزگاری کز عدالت خالی است
        درخودت بشکن قلم ؟  ناعادلی
        بغض صدهاساله ای در نای نی
        راوی حقی ولی ؟  بی حاصلی
        موج فریادی و می خیزی ز بحر
        لنگ لنگان آرزوی ..ساحلی
        گاه اسیر دست دون بازان دهر
        حیله بافی از حقیقت غافلی
        پرسه داری در میان واژه ها
        فتنه می پاشی ؛ به سستی نائلی
        چون حباب سطح آبی پوج پوچ
        از نگاه  . . .‌  فروشان باطلی
        گاه تیری در کمان یاغی یان
        گاه در میدان دید فاضلی
        پیرنظر (سلیم)
        تابستان  :  ۴۰۳
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۰۳
        درود استاد عزیز
        اجتماعی بسیار زیبا و شورانگیز بود خندانک
        محمد شریف صادقی
        دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ۱۸:۴۴
        درود. واقعا زیبا. خصوصا این دو بیت
        پرسه داری در میان واژه ها
        فتنه می پاشی ؛ به سستی نائلی
        چون حباب سطح آبی پوج پوچ
        از نگاه . . .‌ فروشان باطلی
        خدا میداند آن ... را با چه ها می‌توان پر کرد. بهترین هایش خودفروش و دین فروش هستند الی موارد غیر قابل ذکر🤦
        علی نظری سرمازه
        دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۰۸
        درود بیکران
        زیباست
        خندانک خندانک
        خندانک
        سعید صادقی (بینا)
        سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ۱۶:۲۵
        بسیار عالی استاد درود بر شما خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        3