جمعه ۲ آذر
خارحسد شعری از معصومه داداش بهمنی
از دفتر پروانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۰۴ شماره ثبت ۱۳۱۹۹۵
بازدید : ۶۲ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر معصومه داداش بهمنی
آخرین اشعار ناب معصومه داداش بهمنی
|
خار حسد
۱۴۰۳/۵/۲۵ شماره ثبت ۶۶۳۰۳۷
متأثر گشته ام ،می اندیشم
به چه می اندیشم.
باز چندیست، اندیشه ی خویش
گره خورده به خار گل سرخ.
که نهان ذهنش ،حسرت انباشته کرد.
طعامی داشت از جنس حسد،
آواز حسد، آوار گل سرخ ،تا ابد.
گله آمیز سخن راند ز غضب،
میل دارم ،گل سرخی باشم،
نباشم خار گل ...
افسوس ندانست و نفهمید،
گل بی خار خداست.
. معصومه داداش بهمنی.
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از توجه و لطف شما | |
|
سپاس از لطف و مهر شما استاد گرامی پایدار مانید به مهر | |
|
تشکر میکنم از همراهی و توجه شما شاعر گرامی پایدار مانید به مهر | |
|
پایدار مانید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آهنگ و زیباست
مثل همیشه