يکشنبه ۴ آذر
تو چه کردی شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ ۱۷:۳۵ شماره ثبت ۱۳۱۹۷۴
بازدید : ۴۵ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
دیوانه و بیگانه زخویشم، تو چه کردی
محتاج جفا، طعنه و نیشم ، تو چه کردی
چشمان تو انگار خلوصش به خماریست
دل رفته خمار واقعیشم تو چه کردی
در شهر همه هشیار جز این دل دیوانه
دیوانه زنجیری اَحوال پریشم ،تو چه کردی
سرخاب لب و سرمه چشمت که خدایی است
در چشم چرانی کِراش اَولیشم، تو چه کردی
این گونه زدی نقش تو از شعر به چشمش
او گشته خدا ،مذهب و کیشم، تو چه کردی
یک دل که نه صد دل شده دیوانه خدایا
لب تشنه چشم لعنتیشم، تو چه کردی
انگار سونامی به نگاهش تو نهادی
در تاس قُمار جُفت شیشم ،تو چه کردی
حسین گودرزی"تشنه"
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در کل زیباست
درود بر شما
روزگارتان نیکووو