يکشنبه ۴ آذر
پاک پیکر شعری از افسانه نجفی
از دفتر افسونگر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۳۱ شماره ثبت ۱۳۱۹۴۲
بازدید : ۱۱۰ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب افسانه نجفی
|
_همه را "عزیز" خواندم
تا برادران بغض
بر گلوی " ماه مصرم "
دشنه ی حسد نَبَرد!
_بند بر بستم بر دست دل
تا ناکسی
بر "پاکی پیکر عشق"
پیراهن نَدرد...
_صد حیله ساختم
تا ساربان ِ سرنوشت
"ماه مرا" به زور زر نَخَرد...
_در قحط عشق؛
بر جان خود آتش زدم!
تا هجران ِ باد
بوی یوسفم را سمت کنعان نبَرد...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد عزیزم🌹🌹🌹ممنون | |
|
ممنون عزیزدلم...سلامت باشید | |
|
ممنون...اتفاقا دیوانش تو دستمه...پس اثر همنشینی بوده...😅😂😍😍🌹🌹🌹 | |
|
ممنون عزیزم زنده باشید 🌹🌹🌹 | |
|
ممنون عزیزم...آمین...سلامت باشید 🌹🌹🌹 | |
|
ممنون استاد...سلامت باشید🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما بانو نجفی عزیزم
کوتاه زیبایی بود