يکشنبه ۴ آذر
ای عشق..... شعری از حسین گودرزی تشنه
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ ۰۱:۰۲ شماره ثبت ۱۳۱۸۳۶
بازدید : ۵۳ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه
آخرین اشعار ناب حسین گودرزی تشنه
|
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
ای عشق......
بنازم مست چشمانت
چها داری درونش
که دل را بردی و جان قبضه کردی
به سمت من چو نازل شد نگاهت
تمامم شد تپش در آن و یک جا
دلم بی تاب در سمت تمنا
وجانم در تب خواهش رها شد
من از من رفت در لحظه به یک آن
وتو آنم شدی در آن واحد
نشستی در دل و جانم همیشه
مبارک این ورود ناگهانیت.......❤️💚💚
#حسین گودرزی"تشنه"
"بداهه"
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
ای عشق......
از تو
به خودشناسی رسیدم
بی تو محال است بودن
بودونبودم به بودنت
زهمان آنِ نخست
گره کوری خورد
گستن از تو و جدایی
فرضی محال
پس باش و بمان
بمان و
بمان و
بمان........❤️💚💚
#حسین گودرزی"تشنه"
"بداهه"
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
ای عشق...
نفس نفس که می کشم
تو واج و واژه می شوی
زیُمن یاد تو فقط
شراب شعر می چکد
به مصرع و به بیت ها
غزل خودِ خودِ تویی
همیشه باش در خیال
خیال و خاطرت خوش است
به عمق جان و دل
غزل........
همیشگی ترین به جان
بنوشمت به جانو دل
به آن و آن و آن و آن
تو جان جان ...
جهان و آن....
تو شاه بیت هر غزل
هزار بوسه میزنم
به بودنت به هر زمان
شراب کهنه....
ارغنون.....
نفس به جان و شعر من
نفس نفس که می کشم
تو..........❤️💚💚
#حسین گودرزی"تشنه"
"بداهه"
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
ای عشق......
مرا در متن آغوشت
چنانم بی تحمل کن
که از وابستگی بر تو
جنونرا در بغل گیرم......❤️💚💚
#حسین گودرزی"تشنه"
"بداهه"
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
ای عشق......
در پرسه ی دل رفت تمامم
چشمان تو آنقدر مخدر به خودش داشت
معتاد شدم
مسخ
به دل قول رسیدن دادم....❤️💚💚
#حسین گودرزی"تشنه"
"بداهه"
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
ای عشق......
منمحو نیازم به تو هر دم
اما......
عشقم به تو بیش از این نیاز است
خواهم که بدانی و بداری به دلت این
توجان وجهانی
با عشق تو را دوست بدارم
پایان که ندارد
این عشق دل انگیز❤️💚💚
#حسین گودرزی"تشنه"
"بداهه"
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
ای عشق......
تا چشیدم زنگاهت
دل و جانم و تمامم به یک جا در آن
مزه های دگر از یادش رفت
طعم چشمان تو اشعارم را
پر از مزه شیرین شرابین تمنا کرده
دل من جا مانده
سمت چشمان خمارت ای جان
تا چشیدم زنگاهت ای عشق....
کام دل کام روا
همه ام رفت و تمامم گشتی
بوسه از چشمانت
سهم هر آنِ دل و جانم باد
#حسین گودرزی"تشنه"
"بداهه"
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
ای عشق......
ای که در ناز نداری همتا
شکندارم ضربان قلبت
به دم و بازدمم
ریتم ماندن و بودن بخشد
معبد چشمانت
امن و آرامش دل
حضرت عشق....
خدای احساس....
تو هماننقطه امید منی
که هراس طوفان
از تو در من به تجلی خوش آرامش
می رسد در دل آن......❤️💚💚
#حسین گودرزی"تشنه"
"بداهه"
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
ای عشق.....
قهو تلخ نبودت
در آن
کام دلتنگی من را دوبرابر کرده...❤️💚💚
#حسین گودرزی"تشنه"
بداهه
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
|
نقدها و نظرات
|
درودها سپاس از بذل محبت شما بانوی فرهیخته و عالی مقام بدرخشی چوننگین بر قلب هنر یک سبد گل که نه یک دشت گل ارزانیتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اولی بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
خوانش بقیه انشالله سر فرصت