سه شنبه ۶ آذر
خال لب شعری از یاسر قادری
از دفتر امتداد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ۰۱:۳۳ شماره ثبت ۱۳۱۷۳۰
بازدید : ۸۹ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب یاسر قادری
|
کنج خلوت نگران ، بی خبر و بیمارم
سرشکسته شده و شب زده و بیدارم
به بغل زانوی غم دارم و از عشق سخن
بِ بسم الله الرحمن الرحیم ،اقرارم
خواستم روی تو را نقش کنم در غزلم
خال لب دیدم و شد زلزله و آوارم
حول و حوش خم ابروی تو بودم که نسیم
یادم آورد غم بی کسی و دیدارم
سینه ام جایگه توست ، غریبی نکنی
نذر چشمان سیاهت ، نگه خونبارم
عاشقی اول ویرانی من بود، ولی
خارج از حوصله و شرحِ بیان ،افکارم
باز هم عمر منی ، جان و دلم قربانت
نام تو ورد زبان است و همین تکرارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیباست
مرا بیاد عزل مشهور امام راحل انداخت:
"من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم....."