جمعه ۲ آذر
تا وقتی باز ببینمت شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ۱۶:۴۹ شماره ثبت ۱۳۱۶۴۶
بازدید : ۷۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
تا وقتی باز ببینمت
تا وقتی باز ببینمت ،
آرام نمی نشینم
از وقتیکه رفتی ،
دائماً خاک نشینم
درمیان تنهاییِ لعنتیم ،
بسان غارنشینم
همچو کبوترانِ جَلدِ دیدار،
یکریز بام نشین ام
شاید ترا ببینم ،
به دنیاهای دیگر
گاهی عمداً میخوابم
ببینمت به رؤیا
چه حال آرامی دارم ،
آنوقت که پَر نشین ام
همچون باد و قالیچه ی سلیمان
وقتی گنجشک میشوم ،
چه آهنگ قشنگی ست روی سیمها
وقتی روو تار میشینم
به لطفِ استادانه گیِ صبا ،
جان میگیرد ترانه
حس میکنم میان شادی و غم ،
به دنیای قبلی مان ، تنها ، یه جانشین ام
بهراینکه شاید کسی کمی دلش به حال من بسوزد
تا ایستاده بمیرم ، کنار این چوبه ی دار میشینم
من بی تو مثل اسکناسی ام که ،
نصف شده
دنبال تو میگردم که ،
نیمه ی دیگری زین اسکناسی
کِی تو اِی روح زیبا !
ازاین ره رد میشوی ،
تا کنارت نشینم ؟
بهمن بیدقی 1403/5/10
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد فرهیخته بزرگوارید قربان بینهایت از الطاف و محبتتان سپاسگزارم سلامت و شادمان و مؤفق باشید همیشه | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای میرزادوست گرانقدر بزرگوارید بینهایت از لطف و مهرتان سپاسگزارم سلامت و شادمان و مؤفق باشید همیشه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
لذت می برم از خواندن شعر های شما
زیبا می سرایید
عالی عالی سرودی بود
درودبر شما شاعرواستاد بزرگوار