پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
کنارم باش
و با بی خیالی
دل بده به نانوشته های شعرم
به آن واژه های جان سخت
که تمامیت تو را
در رگ هایم جاری می سازند
و هماغوشی بکرمان را
به رخِ احساسِ سانسور شده یِ سند خورده
می کشند.
#بهـــارهطــــلایــی
|
نقدها و نظرات
|
شاهزاده خانوم عزیزو مهربونم❤❤❤💖💖💖
دوست دوستداشتنی و پرانرژی، پیام سراسر مهرتون رو خونده بودم و جواب هم دادم ولی متاسفانه نمی دونم چرا ثبت نشده، شما از عزیزانم هستید❤❤
همیشه از نظرات غافلگیرکننده ی شما ذوق زده میشم شکر وجود ارزشمند و پربرکتتون❤❤❤🙏🙏🙏🙏🙏🙏 | |
|
درود و احترام ادیب ارجمند
سپاس از نگاه زیباتون، قدردانم
🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
عزیزید به جان و دل مهربونم❤❤🥰🥰🌹🌹
| |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس نگاه زیباتون، قدردانم
🙏🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود و عرض ادب جناب نجفی سپاس از توجهتون، قدردانم
🙏🙏🌷🌷 | |
|
درود ادیب ارجمند سپاس از لطفتون🙏🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.