دوشنبه ۲۱ آبان
نه اوجی ، نه موجی شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ ۰۶:۱۰ شماره ثبت ۱۳۱۵۸۰
بازدید : ۵۴ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
نه اوجی ، نه موجی
دو سه روزی هست ،
دورشده حالِ زارم
کنون من برای آخرین بار،
عازم کارزارم
دنیا خانوم !
دست بردار تو از آزارم
یه عمر جنگ بس نیست ؟
یک عمره راهیِ این بازارم
جان نثارم
اما جان نثارِ او،
نه تو
خراب کردم تمام حرمتم را ،
چه خودم را ،
چه حصارم
حرمتم را خواستارم
همچو یه ویراستارم
میخوام درست کنم بازهم خود را
خراب کردم پازلِ عمرخود را
راهیِ یه شالیزارم
شاید سبزیِ شالیزار،
یاری کند مرا
تا که بازهم سبزی ،
بیابد روحم مرا
بی روح ، بسان آبشارم
یکریز، درحال فروریختن و سقوط
نه اوجی ، نه موجی ، همه ش پوچی
مدتهاست که حرمتی نمانده در آثارم
بهمن بیدقی 1403/4/11
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد ارجمند بزرگوارید با سپاس بی پایان از الطاف بی پایانتان سلامت باشید و شادمان در پناه خداوند مهربان | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطف و مهرتان سلامت باشید و شادمان در پناه خداوند مهربان | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطف و مهرتان سلامت باشید و شادمان در پناه خداوند مهربان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مانند همیشه عالی سرودی بود
لذت بردم
عالی سرودی
درودتان باد