سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 29 شهريور 1403
    16 ربيع الأول 1446
      Thursday 19 Sep 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        پنجشنبه ۲۹ شهريور

        با من برقص

        شعری از

        حسام رجبی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ ۱۶:۳۰ شماره ثبت ۱۳۱۵۶۳
          بازدید : ۸۳   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حسام رجبی

        با من برقص !در جنون خویش، مثل درویشها
        بچرخان و رهایم کن، جنگ میان خودو خویش ها
        انتظار حلقه دستت ب دور گردن من .....
        انتظار صلح میان ، گرگ. و  میش ها....
        ذبح کن غرور مرا کنار چرخش دامن خود...
        اختراع فعل، قبل و بعد و پس و پیش ها...
        بکش ب صورت من، ابریشم دستهای ظریفت را...
        چه... رویش  قشنگیست ....انقلاب. ریش ها ...
        سپس برو و بدترین شکلش رهایم کن...
        قصه ی ،همیشگی ، صید ،دام و نیش ها...
        (حسام رجبی)
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ ۲۳:۳۹
        درود بزرگوار
        متفاوت و زیباست خندانک
        حسام رجبی
        حسام رجبی
        سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ ۰۰:۰۷
        درود...استاد عزیزم
        ارسال پاسخ
        جواد مهدی پور
        دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ ۱۹:۲۸
        درود بر شما جناب رجبی گرامی خندانک

        خندانک خندانک
        حسام رجبی
        حسام رجبی
        دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ ۲۱:۴۱
        درود ممنون استاد ارجمند خندانک
        ارسال پاسخ
        علی نظری سرمازه
        دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ ۱۹:۳۴
        درود جناب رجبی
        زیباست
        خندانک خندانک
        خندانک
        حسام رجبی
        حسام رجبی
        دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ ۲۱:۴۲
        سپاس ...ممنون از نگاهتون
        ارسال پاسخ
        حسام رجبی
        دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ ۲۱:۴۱
        درود ممنون از نگاهتون❤️
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۱۵
        بر شعر زیبایت
        هزاران درودتان باد
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        حسام رجبی
        دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۴۵
        درود...ممنون از حسن نظرتون خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0