دوشنبه ۵ آذر
علقمه شعری از سید علی میرزایی
از دفتر حماسی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۳ ۱۸:۰۴ شماره ثبت ۱۳۱۲۶۵
بازدید : ۸۸ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر سید علی میرزایی
آخرین اشعار ناب سید علی میرزایی
|
بیبی دلم گرفته از همه
میخوام برم کنار علقمه
جلوی دنیا کم نمیارم
تا وقتی که حسین پناهمه
ادرکنی یا سفینه النجاه
آقا منم بنده رو سیاه
شفاعت کن سالار کربلا
شدم به عشقتون من مبتلا
آقا میگن گریه واسه شما
بهشت و میخره برای ما
آقا کمک کن دستمو بگیر
شدم توی دام گناه اسیر
آقا میگن گریه واسه شما
یعنی برگشت رحمت خدا
بذار بشه دنیا هر چی که خواست
راه ما از راه همه جداست
مرثیه از سید علی مرزایی
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و احترام بسیار ممنون و سپاسگزارم 🙏🙏 | |
|
احسنت به شما استاد خیلی زیبا بود بداهه 🙏🙏 | |
|
درود بر جناب نجفی عزیز سپاسگزارم 🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود بی پایان
☀️ صَلّی اللهُ عَلی اَباعَبداللهِ الحسین
وَ مُحِبّانه اَجمَعین ☀️
چقدر زیباست شعرتان خالصانه حرف دل
زیارت عتبات و کربوبلای حسینی(ع) نصیب تان