سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 11 شهريور 1403
  • روز صنعت چاپ
27 صفر 1446
  • روز وقف
Sunday 1 Sep 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    يکشنبه ۱۱ شهريور

    علقمه

    شعری از

    سید علی میرزایی

    از دفتر حماسی نوع شعر مثنوی

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۳ ۱۸:۰۴ شماره ثبت ۱۳۱۲۶۵
      بازدید : ۷۴   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سید علی میرزایی

    بی‌بی دلم گرفته از همه
    می‌خوام برم کنار علقمه
     
    جلوی دنیا کم نمیارم
    تا وقتی که حسین پناهمه
     
    ادرکنی یا سفینه النجاه
    آقا منم بنده رو سیاه
     
    شفاعت کن سالار کربلا
    شدم به عشقتون من مبتلا
     
    آقا میگن گریه واسه شما
    بهشت و میخره برای ما
     
    آقا کمک کن دستمو بگیر
    شدم توی دام گناه اسیر
     
    آقا میگن گریه واسه شما
    یعنی برگشت رحمت خدا
     
    بذار بشه دنیا هر چی که خواست
    راه ما از راه همه جداست
     
    مرثیه از سید علی مرزایی
     
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ ۱۹:۳۵

    سلام و درود بی پایان خندانک

    ☀️ صَلّی اللهُ عَلی اَباعَبداللهِ الحسین
    وَ مُحِبّانه اَجمَعین ☀️

    چقدر زیباست شعرتان خالصانه حرف دل
    زیارت عتبات و کربوبلای حسینی(ع) نصیب تان خندانک

    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک

    سید علی میرزایی
    با سلام و احترام
    بسیار ممنون و سپاسگزارم 🙏🙏
    ارسال پاسخ
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ ۲۱:۵۹
    آیینی بسیار زیبا و شورانگیز بود
    پاجرتان با سقای نینوا خندانک
    سید علی میرزایی
    سپاسگزارم 🙏
    سلامت باشید
    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ ۱۸:۴۱
    بداهه ای ناقابل تقدیم شعرزیبای شما بزرگوار
    راه حق، راه حسین بن علی ست
    می سپاری سر پیِ آزادگی
    راه او روچون که راهش حق بود
    گرتو هستی در پی ایستادگی
    خندانک خندانک خندانک
    سید علی میرزایی
    احسنت به شما استاد
    خیلی زیبا بود بداهه
    🙏🙏
    ارسال پاسخ
    ساسان نجفی(سراب)
    جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ ۱۴:۴۷
    درود بر جناب میرزایی عزیز..
    زیباااست..
    خندانک خندانک
    سید علی میرزایی
    درود بر جناب نجفی عزیز
    سپاسگزارم 🙏
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0