پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
ز روی نِی سرِ خورشید
به صحرا نور می پاشید
سَنان و نیزه و خنجر
به دریا نوحه ی تردید
کنار رقص ماهی ها
لبی از تشنگی می سوخت
حَرَم از حرمتِ باران
عَطَش در خیمه می آموخت
پرِ پروانه ها می سوخت
همه کاشانه ها میسوخت
به روزِ آتشِ هجران
شبِ فرزانه ها میسوخت
به پیشِ کاروانِ نور
چهل آشوب و منزل بود
در آن مهمانی پر شور
جدایی آه، حاصل بود
همه گلخانه ها پر پر
همه آلاله ها بی سر
به دریا روضه ی مشکُ
گلوی پاره ی اصغر
من و صد مرثیه از آب
من و شش ماهه ی بی خواب
ز میدانِ بلا دیدم
به طوفان زد یکی بی تاب
...
یا حسین مظلوم(ع)
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
|
☀️صَلیاللهعلیاباعبداللهالحسین وَ محبّانه اَجمَعین☀️
| |
|
☀️صَلیاللهعلیاباعبداللهالحسین وَ محبّانه اَجمَعین☀️
| |
|
☀️صَلیاللهعلیاباعبداللهالحسین وَ محبّانه اَجمَعین☀️
| |
|
☀️صَلیاللهعلیاباعبداللهالحسین وَ محبّانه اَجمَعین☀️
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تاسوعای حسینی را تسلیت عرض میکنم
روز ام البنین قمر بنی هاشم
روزی که نماد بندگی رب جلیل و ارادت واقعی
به ساحت مقدس ائمه عصمت و طهارت است